Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, February 25, 2014

POTLUCK YANG TAK JADI & KARNIVAL KUCING PUTRAJAYA

Maknye si Rayyan hari tu ajak geng2 ex JKR warrior makan kat rumah..
dia nak masak KATENYEEEEEEEEEEEEE
so ajak la  4 5 6 orang...
suh buat potluck...
aku cam biasa, mestilah aku cop untuk buat satu-satunya jenis dessert yang aku pandai buat iaitu triffle...
yang lain aku lantakkan aje diorang nak bawak ape pun...
bincang punya bincang
aku ngan dak ain je yang dapat g...
so disscuss ngan Mr Suami, dia kate ok...
balik dari Mega PACG putrajaya tu, aku beli barang siap2 untuk buat triffle....
tapi oleh kerana aku sakit kepala yang amat sangat aku tertidur awal dan tak sempat la aku buat triflle malam tu...
bangun pukul 12 tu baru aku potong2 kek,masak custard pe semua..
alkisahnya sebab aku dah tuangkan agar2 panas ke custard yang masih panas..makanya custard aku hancur....jadi tak cantik triffle aku ...
sedihhhhh...semangat nak tunjuk skill buat dessert hancur...
bukan senang tau nak tunjuk skill....
esoknya aku SMS siap2 dekat dak Dya bagitau dessert tak jadi bawak...kihkihkih
nampak tak alasan-alasan kenapa dessert boleh tak jadi....
nasi ayam bibik dya masak....
first time masak ni katenye..hasil google...
tahniah2...sedap gak..
laki aku makan sambil jeling2 aku...nak suh aku try la tu...


balik dari KL Mr suami ajak g tengok kucing...
dia memang peminat kucing 
aku suka tengok kucing...nice to see only...x suka pegang2...
kesian jugak dengan Encik Suami yang nak sangat bela sekor kucing kat rumah...
aku bukan ape...aku tak boleh sikit dengan kucing...yang sifatnya suka menggesel2... 
tapi tak nampak kucing pun kat situ...nampak orang je lebih...
sampai aku confuse ni pameran kucing ke pameran orang...
masuk kejap je..terus gerak balik...
hoihhh...sampai rumah lapar balik....T_T

psttt** ehhhh ...sibuk makan xde bergambar pun dengan kawan2... T__T

6 comments:

Rai Ourkizuna said...

frust gila kan kalau buat something tak jadi.. mesti sedap kalau jadi triffle tu..

JunAina said...

Abis pot lucknya bawak apa? Akak bab kucing ni suka tu suka tapi nak menguruskannya haihhhh...letih...

diana said...

saya ok dengan kucing cuma anak ni je..nanti dia cekik2 kucing tu..hehe

diana said...

saya ok dengan kucing cuma anak ni je..nanti dia cekik2 kucing tu..hehe

misz sheyla said...

@Rai ~ frust gile..baru nk tunjuk skill..ehhh walaupun x jadi tapi masih sedap...rupe je yg xde...hihi

@Jun aina~ dah xjadi pot luck..bawak perut je mkn dekat rumah orang

@diana~ budak2 biase la dok mencekik kucing ..

shasha yacob said...

xyah cakap kucing, dekat ruma banyak kucing jalanan masuk nak makan hehe kesian juga, itu la tapi nye , xdapat bela kucing sendiri.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...