Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, July 16, 2012

untuk dia...untuk dia



memang setiap hari ade seorang sahabat suka lepak umah kitorang.....
tapi yang tak reti bahasa nya suke tol balik lewat2 malam....
bila kitorang marah die cakap "Malam masih muda"
degil bebeno...
bukan marah sebab ape... 
bahaye ko tau...
walaupun umah ade guard...
ingat pak guard leh percaya sangat ke??? 

tak boleh dipercayai okey....
sebab tu la aku ngan dak fiza selalu marah kalau die balik lewat2..
walaupun blok die sebelah aje dengan blok umah aku...

tapi semalam degil gak nak balik...
aku dah awal2 ag rampas kunci bawak masuk bilik...
tapi kesian lak..
die wat muke blur aje dekat meja makan...eiiiiiiii 
last2 aku bagi la kunci dengan pesanan

"cepat sikit balik....t sampai umah ko msg aku!!! tak mesej siap kau!!!!!!"

aku dah sehabis garang dah tinggal pesanan kat die...
die kuar dalam kol 12.30 macam tu la....aku nengok henpon kol 1.15 tak mesej2 lagi...
aku dah start risau....

sekali henpon bunyi..
aku bukak baca mesej

"untuk dia...untuk dia" <---lagu najuwa latip

eiiii geram tol aku ngan budak neh... 

ko jangan main2 dengan mak jemah okeyyy maria.....

3 comments:

o.O said...

haha~ lucu

Noor Atikah Ramli said...

hahaahaha..lagu tu sedap :P

tp seyes mmg bahaya balik tgh2 malam.

sal ya said...

adehhhh... hahaha...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers