Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, July 26, 2012

Cik Buaya 1st GiveAway : Choose Your Prize




dah lame betul tak join giveaway kan.............
dulu kencang gile orang buat giveaway...
pas tu dah xde...
ke aku yang x jumpe????


syarat kelayakan:
  1. follow blog Kisah Klasik Azura
  2. Like Fan Page ---> Cik Buaya (Kisah Klasik Azura) di FB
  3. like Fan Page sponsor ---> Purse Lover Online (PLO) di FB
  4. Buat entri tajuk :  Cik Buaya 1st GiveAway : Choose Your Prize
  5. letakkan banner GA dan link kan ke entri ni
  6. pilih salah satu hadiah di atas
  7. tag 3 orang rakan blogger pastikan mereka tahu
  8. pastu komen kat entri ni okeh
tu aje syarat2 die....korang tak payah la susah2kan diri nak masuk okeyh...
janji ngan aku tamoe join ga ni
janji jangan klik banner atas untuk join
t kalau korang masuk saingan ramai lak...
t kecik la peluang aku nak menang duit raye RM 50.00
sob...sob..sob
tak kesian ke ngan aku???
sob...sob...sob

Nak tag sape ea????
emmmmm
emmmmm
emmmmmm
nak tag 

follower blog ni semua


1 comment:

Azura @ cik buaya said...

Terima Kasih sebab sudi join GA cik buaya :D
Jangan lupa like link sponsor

http://www.facebook.com/PurseLoversOnline

dan semak no bertuah anda disini

http://rara-zura.blogspot.com/2012/07/senarai-peserta-cik-buaya-1st-giveaway.html

terima kasih sekali lagi
nntkan keputusan pemenang ok :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...