Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, July 23, 2012

Teringinnyeeee nak makan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



time puase2 ni kan tengah2 hari macam ni aku dah pikir menu berbuka...
dasar derhaka sungguh...
tapi pikir aje  xde la sampai telan2 air liur kan...dah seabad lebih ko puasa xkan nak meleleh2 lagi air liur kan..
tapi xleh cakap jugak la...time tak puasa pun kadang2 ase kecur2 air liur aku bile teringat makanan...
napsu lebih....

hari ni macam nak makan sardin + telur dadar
perghhhhhhhhhhhhhhhhh..............................
shadap lah pulak ase..kalau ade kangkung gogeng belacan tu..malatop ase....
kompom! balik ni nak masak sardin ah....
sardin ntah ade ntah tak kat umah tu...
tapi tade masalah.....boleh g kedai runcit = SOGO jap ag....
aiyork....cili ntah ade ntah tak....
bawang????
bawang putih????
kentang????

aishhhhh asal makin banyak benda tak de ni......
macam ni last2 kompem aku ke bazar jap ag......
beli nasi kerabu .......
walllaaaahhh....
macam sadap jugak ni......

3 comments:

Cik Rongoks said...

kangkung goreng belacan ! perghhh !

scha_imal87 said...

umai...umai...umaiii...umaaiiiiiiiiii

misz sheyla said...

@cik rongoks ~ kan...aduyaiiiiiii...cobaan

@scha ~ sudahlah..aku kuciwa sudah...isi ikan tadek nak buat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...