Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, February 16, 2012

kEYWORD NUFFNANG MINGGU NI..


Aku memang jenis suka tengok cerita-ceriti pasal nuffnang... 
tapi sejak2 semua BE aku jadi ME terus merajuk tak mo tengok...hahahaha jadah
tak de lah..hari2 pun aku bukak nuffnang..kot2 ade peraduan ke ape aku boleh masuk kan....walopon tak pernah menang ag...

lepas tu sejak dapat BE baru aku rajin lak nak tengok keyword nuffnang aku, ye la..nak tau gak ape yang korang duk cari kat blog ni..kalo ade yang bagus2 leh tambah kan,,, ye dok??? 

untuk minggu ni ...


1 & 9) dang suria pakai botox ~ ramai betul yang cari dang suria ni 

2 ) Novel Seks..
tiada gambar..juga tak de penerangan... LOSER ape yg cari keyword ni..

3) ayu raudhah


ekh...susah gak nak cari gambar die sopan2..semua seksi-seksi

4) Maria elena Bertunang


tatap lah ko gambar Maria Elena bertunang puas-puas bersama tunang beliau

5) Maria elena


6) mimpi menyusukan bayi


seriyes aku ingat aku aje yang mimpi gini..ramai gak ekkk?

7) Fatin Liyana


oiiihhh...mentang-mentang comel kan.....

9 ) Nichkhun


melting................

10) hana Tajima

1 comment:

ubaidillah zulkefli said...

keyword novel seks??
hahahahaha..pehal!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...