Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, February 29, 2012

Santau - Zaman skang pun masih ade gak...


sejak dari dulu sampai sekarang aku suka dengar cerita hantu...
dengar aje la , tapi kalau nama nak tengok drama ke muvi ke pasal hantu2 ni tak layan aku...
kalau citer kartun iye, sanggup la aku laburkan duit.....

kalau korang nak kate aku kolot sebab aku dengar cerita hantu pun suke ati la.....
tapi bukan makna aku caye benda2 tahyul mahyul ni...
aku sekadar suka dengar orang cerita...

tapi satu yang aku tak suke, bab santau2 ni...
series weh....ape kekdahnye ko buat benda ni semua....

sebab ko suke perempuan tu and perempuan tu tak suke ko , ko terus nak guna2 perempuan tu...
pecah belah kan die dengan tunang die....
kesian la kat orang.... 
kesian aku dengar cerita dari sesorang....
sampai tak boleh tengok muka tunang die, 
hati rasa panas dan benci sangat2.

korang pernah tengok syurga cinta tak????
aku teringat ayat dalam syurga cinta tu
Jodoh tu ada 3 jenis
jodoh dari syaitan
Jodoh dari Jin
Jodoh dari Allah S.W.T

jodoh diilhamkan syaitan, kamu berjumpa dengannya, berpegangan tangan, berhibur dengannya dan kemudian tidur dengannya, dia kemudiannya hamil dan kamu menikahinya

Jodoh Diilhamkan Jin, kamu menyintainya tapi dia tidak cinta kamu, kamu sihirkan dia untuk berkhwin dengan  kamu.

Jodoh diilhamkan oleh Allah, lahir perasaan cinta dihati kamu untuknya dan lahir perasaan cinta untukmu dihatinya , kamu meminangnya untuk dijadikan permaisuri dalam rumahtangga kamu.

kepada mereka - mereka yang masih percaya pada benda-benda macam ni , hentikan lah..

1 comment:

Hans said...

tu lah
minta dielakkan daripada cinta syaitan dan jin tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...