Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, February 3, 2012

Hantu Hodoh vs Hantu Hensem






perasan tak lain negara lain versi hantunye.. tapi dalam banyak2 hantu kat dunia ni hantu dari malaysia la kot hodoh sikit rupenye....kenape erk hantu ni lain2 ???aku sebelum kemunculan cerite2 hantu kat tv aku selalu bayangkan hantu ni mesti kuku panjang, rambut panjang dan mengerbang, gigi tajam2, kat mulut wajib ade darah..tak boleh tak de, muke pucat lesi atau hodoh gile...bab muke ni ade pilihan la, pakai baju putih ni uniform wajib, putih tu mesti ade efek kaler tanah2 sikit..kadang2 terbayang muke darah2...eeeuwwww..seram oooo

tapi kan kalau hantu luar negara *aku xpernah tengok hantu cume tengok cerite aje** muka x lah sehodoh cerita hantu kat malaysia ni...

meh aku bezakan

pontianak versi maya karin


vampire omputeh punye


gile ensem kan hantu die.... hahahaaaaa
kalau hantu macam ni aku terserempak pun tak takut ooo...siap amek gambar pas tu upload dlm fesbuk...

baru-baru ni aku ada terbaca dalam blog kereta mayat ke blog ape ntah pasal hantu...die kate hantu ni x wujud pun..yang ade cume jin...

Wallahualam


3 comments:

PinQib said...

hooooooooooo.. hantu comell plak casper.. kihkih =)
singgah kali pertama.. jom singgah blog kiteww

Anonymous said...

Heed the advice in the piece above and a new level of interior design confidence
can be yours. Interior decoration (not to be confused with Interior design) is the art of decorating a room according to the
personal taste of the main user. Designing a place to make its optimum utilization is a
key aspect in modern world as it is really important to have an intelligent
use of the given space.

my webpage interior decor ideas

Anonymous said...

Thanks for the good writeup. It in fact was once a
enjoyment account it. Glance advanced to far introduced agreeable from you!
However, how can we be in contact?

Also visit my site quantrim truth

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...