Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, October 15, 2012

Sengih sorang-sorang


semasa perjalanan aku ke bilik termenung tadi kan
ade sesuatu yang tiba-tiba menerjah di fikiran aku
benda yang serius kelakar
aku siap fikir point-point untuk type entry masuk blog kejap lagi...
siap gelak-gelak ag...
kemain ag kau, pakej nak g bilik termenung
brainstormng bagai....
keluar dari bilik termenung aku sambung sengih
sampai dalam office duduk depan pc
aku dah sambung sengih
tapi tiba-tiba blank
aku nak tulis pasal ape sebenarnya tadi
ape point yg aku da dapat tadi ea??
yang paling aku tak boleh terima sekali 
aku cume ingat perbuatan aku aje
tapi aku tak ingat ape yang aku fikir tadi sampai sengih sensorang
serius
parah betul aku sekarang
why???
why???
why??
lepas ni nak beli henpon semat2 sikit...
boleh update di dalam bilik termenung
perghhhh
bila nak dapat borang subsidi beli henpon ni?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers