Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Saturday, October 13, 2012

Katalog Jual barang lain tapi kita berkenan barang len..boleh gitu???

 
pernah tak korang membeli barang-barang yang jual dalam katalog ???
kalau tak pernah pun korang mesti pernah tengok katalog kan????
aku ni pulak memang jenis suka belek katalog
walaupun x beli
kalau dapat katalog tu memang 2 3 hari la belek benda yang sama...
kadang-kadang sampai lunyai la katalog tu aku tengok
bukan aku aje tau..ade ag makhluk2 dalam rumah ni yang suka tengok katalog
 
tapi satu masalah problem dia adalah
katalog jual kasut
tapi kita berkenan betul kat beg model tu pakai
katalog jual beg
ehhhh cantik pulak kasut model ni....
katalog jual baju
eh.....beg die liplap2 betul..berkenan sgt kan.....
 
pernah tak???
aku selalu kot....
tengok katalog beg tapi aku tanye kat kakak tu baju ni ade jual tak????
T____T
susah betul cari yang berkenan.....
 
apa-apa pun kalau korang berkenan nak beli baju macam yang korang tengok dalam drama-drama korea tu meh la singgah sini
 
klik gambar ni untuk ke pesbuk

klik gambar ni untuk ke blog

 
bermotif sgt kan entry ni
sekian
 

3 comments:

Anum Shukri said...

hahaha...memang pernah macam tu..lain yg ditengok lain yg berkenan...

Miss PIJAOSIX said...

salam...

akak lak suke beli online...jimat mase nak tenagee

Sue PeLik said...

hehehe tengok katalog mmg suka. mcm3 bnda ada kan?? tapi nak beli tu payah sikit laaaa huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...