Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, August 4, 2010

segalanya tentang blog

blog?? huh..aku pun baru je nak mengenal dunia blog. dulu sibuk dengan frienster n myspace lepas 2 beralih ke dunia facebook now nak cube memblogging lak.. ermm maybe blog ni dijadikan sebagai diary online aku. walaupun kawan aku slalu kate wat blog xperlu citer sal diri sendiri ko 2 bukannye artis pun..sape nk bace blog engko" ciss pedas sungguh kate2nye..tp pade aku cukup la utk puaskan ati aku...skdar mencoretkan perjalanan harian aku ( walopon kdg2 aku mls nk hupdate blog) yg mane sebelum ni pnh ade blog lain tp mls nk hupdate. huh..kdg2 jeles tgok blog org lain yg sangat ceria n happening.. now plan utk men chantekkan blog.

things to do:
1) tukar layout blog..yg penting kaler mesti hapening..yep ni sgt penting bg naikan mood jenguk blog ari2. tp kalau letak banyak2 pun serabut jugak.. boleh buat ilang mood jugak 2..ishhhh... tak bolehhhh... yg simple but nice...
2) dptkan url kwn2..hueee kwn2 sile kongsikan url anda bersame saye okei.
3) ape2 yg dirasekan perlu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers