Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, December 23, 2015

Dah pandai lap2 air tumpah


Alhamdulillah .... dikurniakan anak yang sihat dan aktif
Kak yong phea dah dapat perangai baru sekarang...
sebelum2 ni kalau dia tumpahkan air memang aku tunjuk die ambik kain lap2 air tu
lepas aku buat kain tu aku bagi die pegang tangan die n lapkan lagi..kengkonon nak mengajar..
Alhamdulillah budak2 memang cepat belajar
skang ni kalau die nampak air je kat lantai cepat2 dia ambik kain lap...
kadang2 sengaja dia tumpahkan air sebab nak lap lantai T__T

sekarang aku kena aware sikit kalau ada air dekat lantai...sebab anak solehah aku ni akan merembat segala baju atau kain berdekatan die untuk lap lantai 
hari tu die lap susu die guna baju bersih yang aku belum lipat...
sabooo aje mak kau nak
kalau xjumpe baju ..bersiap sedia la die akan masuk ke bilik cari kain apa2 yang tercapai tangan die...
pernah sekali lap guna comforter kauuuu...
mampuuuu??? 
menangis mak kau ni cuci comforter...

kite x salah pun ibu....

1 comment:

Puan Kutu said...

alahai muka comel tembam camni buat apa pun memang tak smp hati nk salahkan dia..dh maknya yg ajar lap lantai kan.hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...