Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, July 6, 2015

Review Malacca straits Hotel


cerite dah lame uols...tapi baru nak up
kisahnye g Melaka kenduri officemate...
Alang-alang ke Melake baik kite stay sana jalan2 kan...

Destinasi pilihan hotel iols adalah Malacca Straits hotel
kenapa aku pilih hotel ni??

Tengah2 bandar
Paling murah
Boleh jalan kaki nak kemane2
hotel dia not bad

Sebelum aku kesana aku dah call booking siap2
sampai sane just bagitau nama aje..then bayar..dapat kunci masuk bilik
ni pandangan depan hotel tu ye


ni contoh bilik yang aku duduk tu...kat bawah tu ade lagi 2 extra bed
tapi tak de alas la ye...nak tido aku keluarkan tilam2 tu susun tepi katil, takut anak aku jatuh katil
anak aku kalau tido masyaAllah....tak tau ikut perangai sape...
  
sophea menjamu selera 

abes satu bilik die jelajah

jalan time..serius aku keluar ni xbawak kereta..jalan kaki je kauuuuuuu
xde la jauh sgt..





Harga satu bilik aku dah tak ingat sangat 
lebih kurang RM168 tak salah aku..
masa check in diorang akan mintak lebih dari harga bilik untuk deposit
nanti check out dorang akan pulangkan balik deposit tu..
ni aku bagitau siap2 ni..takut kang terkejut pulak diorang mintak duit lebih...
Iron aku xingat ade ke x..sebab aku xguna iron pun...
Free breakfast...nasi lemak die i tell you shadaaaaap sangat
makan dengan kangkung rebus...
maaf xde gambar..
untuk korang yang nak jalan2 ke Melaka
nak save bajet 
aku recommend la hotel ni.
nak book sila lihat bawah


Malacca Straits Hotel
Melaka, Malaysia

Contact Information

Malacca Straits Hotel
No. 37A Jalan Chan Koon Cheng,
Off Jalan Parameswara
75000 Melaka, Malaysia

Phone Number: +606 286 1888
Fax Number: +606 292 1199



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers