Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, July 7, 2015

Cash Out Nuffnang - Tunggu duit raye ..ehhhh...


tak sempat nak cash out ujung bulan 6 hari tu
semalam baru teringat nak cash out kan duit...
makanya mentabahla tunggu cek lagi 2 bulan T__T
Alhamdulillah walau amaountnye xsebanyak korang
tapi aku rasa dah cukup banyak dah..hihi... sape nk bagi duit banyak mcm tu kat aku kn...
nuffnang aje la...

Blogger baru jangan lupe daftar dengan Nuffnang..


4 comments:

Puan Kutu said...

wah seronoknya..kira duit raya jugaklah walaupun nak dptnya lmbt lagi..raya pun dah habis.tp ok jugak kan buat topup apa yg Patut almaklum lepas raya duit dah byk habis hehe

Azhafizah Md Nor said...

Banyak jugak tu..alhamdulillah duit raya pun boleh :)

sal ya said...

Alhamdulillah...

cik mah said...

Wah...bnyk tu..seronoknyer...alhamdulillah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...