Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, December 1, 2014

Nak Jual Bio Aura???


siapa-siapa yang ada stok bio aura 
tersimpan je tak terjual
nak jual tapi tak tau nak jual kat siapa
meh gitau kite...
kite ada senarai pembeli bio aura filters
tapi jual dengan harga yang murah je la eh...
mahal dorang pun tak mau

rentetan dari entry tolong jual filter bio aura kawan tu
walaupun filter tu dah habis jual
tapi sampai hari ni masih ramai lagi yang email tanya...
ponek dah akak jawab dah habis
so pada korang2 yang nak jual boleh roger2 kite ok...nanti kite bagi num awak pada orang yang nk beli

2 comments:

Rai OurKizuna said...

kesian yang terkena skim bio aura tu..

Najib Ariyan said...

Salam Singgah... maaf tak ada apa yg diminta tu nampaknya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...