Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, December 24, 2014

Majlis Aqiqah Sophea


aku ni kadang-kadang benda dah lama baru ingat nak cerita
kadang-kadang pulak pada masa kejadian lupe nak ambik gambar
bila nak story macam tak best puleekk cerita tanpa gambar
macam makan nasi goreng tak letak garam
xde kick kata orang tua...
orang muda cam kite cool aje

Majlis aqiqah Sophea dibuat simple aje
seekor kambing telah ditumbangkan pada raya haji yang kedua
gambar menu tak ada
gambar semasa majlis berlangsung pun xde
gambar ni je la yang ada pun
aci tak???




tidur je dia hari tu..
pas kenduri kitorang terus balik kl

1 comment:

afeb pilah said...

seronok kenduri kendara!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...