Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, December 24, 2014

Banjir Melanda Kampung T__T


Last banjir kampung aku masa aku kecik-kecik dulu
aku pun dah tak ingat kejadiannya
semalam tetibe encik suami whatapps kata kampung dah naik air
aku call mak
kesian mak....baru nak makan duk kemas barang T__T
nasib baik adik bongsu aku cuti ada kat kampung boleh tolong2 mak aku
adik lelaki aku sorang, abang aku sorang
boleh la tolong2 kan
mak aku cakap pagi tu elok je...
siap abah aku bawak mak aku g bandar lagi cari barang2 dapur
balik umah air dah start naik

ni rumah nenek aku..air dah start naik



rumah aku ni


air naik memang cepat gile


mak aku sempat selamatkan barang sikit2 je
sebab tak expect banjir
Alhamdulillah sekarang mak ngan abah aku duduk dekat Sekolah Menengah Padang Tengku
duduk dalam kelas je kot adik aku cakap semalam



3 comments:

Rai OurKizuna said...

Allahuakbar.. semoga mak dgn ayah tabah menghadapi ujian ni.. mmg boleh tahan hujan kali ni kan.. kawan saya kat terengganu pun cakap.. angin kuat semacam je.. dia pulak duk tepi laut.. takut..

Ann Ishak said...

hopefully banjir tak bertambah teruk

afeb pilah said...

bertabahlah!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...