Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, December 18, 2014

kelambu besar untuk Sophea

balik kampung 2 minggu lepas tanpa ayahnye sebab ayah nye kena jaga booth kat MAHA
terlupa pulak nak bawak kelambu si kecik
kampung aku banyak nyamuk
nyamuk kampung bukan macam nyamuk bandar
nyamuk kampung gemuk2
besar penyepak kadang2
so singgah la dekat pasaraya sakan


hambek nak...
kelambu besar
sekali mak bapak baby boleh masuk dalam...
die macam khemah sikit...berbahagia la anak buah aku main pondok2 dalam kelambu tu

kelambu moden kot namanye
RM30 je kauuuuuuuu

lebih kurang gini la bekas die
gambar gogel

gambar gogel


3 comments:

Kakzakie said...

Nyamuk pun pandai kan tak nak duduk bandar yg sesak dgn karbon monoxide. Duduk kampung fresh tapi kita yg tak tahan ye.

Bagus kelambu ni just nice utk satu katil:)

NaZiRaH @ Ezyra said...

Kak bli kat mana..murahnya rm30...pm sy kat fb saya kak..kt side bar blog...

eMMe said...

akak pun ade beli... tapi tak gune pun..tah bile la nak gune, heee...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...