Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, November 30, 2012

kesabaran perlu ada


lif kat rumah aku memang betul2 masalah....
naik menyampah lak aku tengok lif tu....
lif ada 2....
tiap2 bulan mesti salah satu lif akan rosak......
derrrrr duit maintenance mahal kot aku ase tiap2 bulan....
xkan xganti2 lif ag.....
nak tunggu lif jatuh baru terhegeh2 nak panggil bomba , bomba datang berlumba2...
aku ase management die ntah ape2.....
kalau time nak bayar bil pun masalah
kalau ko sorang duk tercongok depan tu pukul 8... pukul 8.30 lom tentu ko dapat bayar bil ag... gile punye lambat...kalau dah ramai baru terhegeh2 nak panggil.. lepas tu yang dtg kemudian dengan senang hati g bayar dulu....puiiiiiiiii

berbalik cerita pasal ni tadi....
semalam masa balik dah la ujan sikit punya lebat 
dah basah2 aku naik la lif ni....
masuk tekan number **
x nyala..orang len masuk tekan gak xnyala2... beria la budak depan aku tekan mcam nak rak...
lepas tu ade budak cina kat belakang cakap

"lif suda losak oooooo"
"dia berhenti satu tingkat, satu tingkat, satu tingkat"
"xperru tekan lagi"

T____T
okeh ....sabar


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...