Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, March 12, 2012

Makan di Naili's Place


sebenarnya kalau cerita pasal Naili's ni rasanya memang ramai dah tau...lately ni macam glemer lak tempat tu...
oleh kerana Naili's ni dekat jugaklah ngan rumah aku, makanya balik kerja tanpa buang banyak-banyak masa terus aku ngan kengkawan g Naili's ni nek teksi.... nak jalan jauh la pulop kan....bhahahahahhaa



 pergi berempat...tapi tadek lak gambor PUAN DYA...bhahahaaa..ni mesti kes x bergambar dengan aku...tu pasal la xde gambar die pada aku...


tempat die aku leh cakap sangat seronok untuk lepak...diulangi untuk lepak.... diulangi lagi LEPAK...... bhahahhaa gile macam disko tempat makan.... 

aiseh gambar makan takde lak aku amek gambar kan.... xpe...gugel kan ade...bhaahahhahaha.....menu kitorang pada hari tu ialah


SUP TULANG.SUP AYAM DAN SEGALA MACAM SUP.....GAMBAR DARI GUGEL...

Pada aku la, Naili's ni agak mahal sikit...tapi mungkin la korang akan puas hati dengan menu yang die ade..banyak gile kot...yang paling best ade ubi kayu rebus ngan sambal bilis...perghhhhh...mane nak cari?? kat kampung aku pun dah jarang sangat orang tanam pokok ubi kayu ni...pasal barbie selalu duk menyodok....ciskek tol...lau de mase try la k.... 

hari tu baru test sup2 aje la...pada aku sup die ok la.....
tapi daging die sgt lemboOOOIIIIiiit <---lembut.........
sup die ok la....cume kaye dengan rempah ratus yang mana tekak aku tak lalu sangat...walau tak lalu bagaimana pun sup tatap habis....bhahahhahahahahhaa

dah citer pergi naik teksi kan??? nak balik pun kompem kena nek teksi.....kuar dari naili's gile banyak teksi tapi sebutir teksi pun tak berhenti...ko boleh bayangkan kami yang berbaju kurung, gile ayu tahan teksi depan kedai pas tu teksi tanak berhenti...ilang ke"hot"an kami disitu.... terus cadang nak jalan kaki ke depan sikit pasal orang kedai sebelah kiri kanan dah pandang2... 

pusing belakang ade bridge kecik aje hubung ke kawasan perumahan.... dak2 ni kompem ade jalan kat situ...tak pikir jalan2 tak jumpe jalan kuar..dengan takut anjing nye lagi...terpakse pusing balik keluar balik ke jalan besar,,,terpaksa la tadah muka-muka hot ni lagi.. seb baik lepas tu jumpe teksi . =,=

1 comment:

scha_imal87 said...

kuang ajaqqqqqqqqqqqqqq....!!
muke aku xde...hangin tol...2gu la..aku uplod mkn kt restoren mahal2..aku crop muke kau...kah3...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...