Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, August 21, 2015

Tahun ke dua sophea beraye


Raya tahun ni sepatutnye tema biru..tapi encik suami berkenan dengan baju kurta purple...
terpaksa la iols ikutkan tema purple...
Tahun ni tahun kedua Sophea beraya..tapi baru kali ni ada baju raya..tahun lepas xbeli pun
yela..dalam pantang lagi kan...tak kuasa nak beli


baju raya budak kecik memang mahal kan...
nasib le ade duit bonus..kalau x memang ibu x beli baju ni 
baju budak2 memang comel ...peplum siap ade bow besar lagi...
2 3 kali aku fikir nak beli ke tak...
ayah kate kalau beli lagi baju sophea peruntukan untuk kasut jadi sikit...
tapi sebab tak nak bila balik hati jadi tak keruan beli baju tu 
last2 ibu beli jugak...
pejam mate bayar seratus 
lepas tu beraye guna kasut buruk...
lantakkan aje

Raya kedua dah siap2 nak balik kampung wan...sampai2 pintu kunci...siap pakej mangga lagi kat luar
rupanya wan aku datang rumah aku
mesti berselisih tengah jalan...

keluar kereta tengok berlonggok durian wan letak tepi tong untuk buat tempoyak
kebetulan dalam kereta ada parang
bersila la aku dengan k.ngah makan durian..
perghhh...
gambar tak ade pasal tengah melantak durian...
siap melantak balik rumah....


budak ni sekarang tak boleh duduk diam dalam kereta..
ada je benda yang die nak capai








2 comments:

Allene typicalmommy said...

comel sangat kenit tu

Asha Lya said...

Asalam Lya singgah bw cne, comelnya dia..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...