Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, February 26, 2015

Perkembangan Sophea ( 5 - 7 bulan )


 lama tak update perkembangan Sophea...
macam-macam benda dah boleh buat
dah pandai lambai tangan kalau kita sebut bye bye
kadang-kadang tengah tengok tv aku sebut bye pun cepat2 dia lambai tangan...

dari hari pertama aku hantar sophea ke rumah pengasuh memang aku akan kejutkan dia
maknanya die ke rumah pengasuh dalam keadaan terjaga la tak tido..
Alhamdulillah maybe sebab dah biasa dengan rutin tu dia tak pernah menangis sampai sekarang kalau aku hantar ke rumah pengasuh..

sangat takut dengan orang asing (jarang2 jumpa)
kompem menangis sampai meleleh2 ayor mate tu... (kena bagi dia berkawan lebih sikit)
suka menjerit sekarang....
kuat menggigit walaupun gigi tu nan ado
orang kate gusi die gatal nak tumbuh gigi
tapi aku tengok dari umur 5 bulan lagi die sibuk menggigit..sampai la ni gigi tak tumbuh2
dah boleh duduk sendiri
asyik nak main je sekarang T_T

stress kalau balik kampung or jalan jauh
sebab anak aku ni sangat la cepat boring
boring = mengamuk
nak bagi diam, kena jalan2 luar kereta dalam 5 minit baru ok...
payah nak duduk dalam car seat




3 comments:

Nursaila Norman said...

comelnya sophea! sophea dah boleh duduk umur brape bulan?

Ann Ishak said...

geramnya dia tengok bunga tu :p

cik mah said...

Comel..azwa okey je duduk atas car seat..dh biasa..sbb slalu kuar ngan cik mah je...bknkuar gigi agaknyer tu..mcm azwa pun meleleh air liur..6 bulan lebih br kuar gigi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers