Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, February 17, 2015

Al Quran RUMI TERBARU AL MUMAYYAZ Utk Membantu Anda

POST MELEKAT
POST BARU SCROLLLLLLLLL
berapa ramai antara kita masih lagi merangkak-rangkak masa membaca Al-Quran...


Assalamualaikum..

➡Tak Tahu Mengaji 
➡Malu
➡Baca pun Merangkak Lagi

➡Dapatkan Al Quran RUMI TERBARU AL MUMAYYAZ Utk Membantu Anda

Dengan Tajwid berwarna

Transliterasi Rumi dan terjemahan..setiap ayat...

Dalam Al-Quran ni ada :

✅Lengkap 30 Juzuk dan Terjemahan 
✅Rumi(sesuai untuk bantuan belajar/beginner)
✅Indeks doa dalam surah2.
✅Adab membaca al-Quran
✅Cerita ringkas di sebalik surah2 dalam al-Quran

Keistimewaan:

✅ Terdapat bacaan transliterasi (cara baca dalam rumi)
✅Terdapat terjemahan PERKATA
✅Terdapat terjemahan PERAYAT
✅Terdapat index Al Quran
✅Terdapat senarai doa-doa dalam Al Quran
✅Tulisan jelas dan terang

Manfaat memiliki Al Quran ini:

✅Menimbulkan rasa suka kepada Al Quran
✅Membantu cara bacaan yg keliru bunyinya
✅Memahami maksud ayat perayat secara detail
✅ Faham akan maksud ayat-ayat Al Quran

Terdapat 2 size :

☑A4 (besar) RM110
☑A5 (kecil) RM90
☑Harga termasuk pos bagi semenanjung*
☑Sabah Sarawak tambah (RM5 bagi size A5) (RM10 bagi size A4)

BERMINAT ??? ADA SEBARANG PERTANYAAN BOLEH WHATSAPP 0168965045
pssst*** aku dah beli satu untuk encik suami...memandangkan die masih lagi merangkak2 dalam membaca...dan dah lama jugak die tinggal kelas agama dekat MAIS so beli Al-Quran ni memudahkan dia la...tapi jangan la kita rasa dah beli Al-Quran ni tak payah cari orang ajar dah.... berguru tu kena jugak tau...

3 comments:

Najib Ariyan said...

bagus jugak ni untuk yg baru2 nak belajar membaca... yg dah pandai pun boleh juga sebagai acara meneruskan kebolehan membaca

Azizah Green Line said...

menarik jugak..utk budak2 baru membaca alquran pun sesuai kan

cik mah said...

Menarik ni..td br nmpk kat fb...memudahkan utk terus belajar..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...