Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, November 25, 2014

Memang kena buat tak tahu eh???


tadi nak pergi kerja tengahari..kat trafik light dekat bangunan MOT putrajaya ni
ade sorang pakcik jatuh motor
motornye bergesel dengan kereta...

kereta ngokngek tersebut langsung tak berhenti 
jalan terus macam tak ade ape2 yang jadi
nasib ada yang menolong
kesian aku tengok
lagi sakit hati dengan tuan punya kereta yang bergesel tu
Macam xde apa2 yang berlaku
menjengah kat orang tua tu pun tidak...
sombong betul perasaan kesian kau..... 
langsung tak menjengah dalam hati kau yang kering kontang tu....



4 comments:

Nastyna said...

kita tahu memang ramai orang yang berhati kering kat dunia ni, tapi bila orang itu depan mata... macam tak boleh terima dek akal fikiran kan.

LydSunshine said...

Keta saya penah kena langgar dengan motor masa berenti kat traffic light. Masa tu saya di lane paling kanan, pakcik tu jatuh, lepas tu dia pegi ke kiri. Saya nak bertanya keadaan dia pun tak sempat sbb kat belah kiri pun byk keta. Harap2 dia tak apa2.

Hafiza AizZawa said...

tak lama lg dapat la balasan tu.. tak baik aniaya org..

yan_ummi aathif said...

Ee...org mcm tu elok bwk kunci calar2 kan je kete dia...xde ht perut nye org

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...