Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, July 15, 2013

Simple rules untuk kuruskan badan

ramai yang teragak-agak nak kuruskan badan/sihatkan tubuh badan dengan herbalife
bila dah bagitau 
dia menjawab
kalau macam tu la caranya baik tak payah beli produk awak...
sama jugak kena berlapar,kena senaman,baik bersenam aje"katenye...
aku tau ada sesetengah produk yang mintak korang skip meal kan????

xde la pulak pengguna herbalife tu berlapar kalau makan herbalife
dah tu pergi lah ko bersenam tu....
start dari sekarang...
4  5 bulan lagi boleh la kurus....

macam ni la kepada orang-orang yang eager sangat nak kurus tu...
kurus ni bukan boleh buat dalam masa seminggu ok...
korang makan la apa-apa produk sekalipun
ambil la pakej pelangsingan badan dari london sekalipun
peraturan dia tetap sama

banyakkan minum air,
jangan ambil makanan berlemak dengan kerap
senaman

kalau korang tak ambil apa2 produk pun 

banyakkan minum air,
jangan ambil makanan berlemak dengan kerap
senaman

peraturan dia simple kak..beza dia cuma keberkesanan produk
makan la apa2 produk pun kak 
kalau makan 40 kali sehari pun tak kurus...
malas pulak tu nak bersenam
minum air pun tanak
dah acane tu????




1 comment:

MisS BubBLe said...

betul tuh, sy dah 6 ari hidup tanpa nasi. Tengah mencuba untuk kuruskan badan, jogging pun bukan setiap ari, penat balik klaz petang. Tapi, makanan la sekarang ni tengah jaga..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...