Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, July 5, 2013

Jangan sampai tak sorang umat manusia pun dah xde mood nak tegur kesalahan kita...


sekarang kan trend retis duk post2 gambar seksi 
lepas tu kena bahan dengan peminat2..
lepas tu ngamuk2
yang aku tk faham kenapa la duk upload gmbar seksi kalo tak nak jadi isu..
upload gmbar orang tengok, sikit sebanyak tempias tu kena kat kita...
ke aku yang salah fahaman....
aku rasa peminat ni menegur sebab tu tanggungjawab dia...
dah nampak tegur la kan, 
walaupun kita bukan baik mana pun,
jangan la semua umat manusia ni suatu hari nanti masing2 jaga hal masing2 aje...
takut satu hari nanti aku buat salah tak de yang nak menegur dan nasihat aku...
T___T
ye la...kita kan manusia

1 comment:

Cik Puan Rara said...

ada jugak yg sokong artis tu.hahaha.pelik manusia ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...