Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, April 9, 2015

Hati-hati membeli...dah terbeli seluar oink oink


sambar masa pergi Mr D.I.Y
murah kau...
masa ambik benda ni dlm plastik..so tak perasan gambar

dah pakai 2 kali sebenarnye seluar ni..
baru perasan gambar ni
kawan aku kate xpe..gambar aje
tapi mcm xkena pulak tengok bontot anak aku ade gambar oink2 ni...
aku pun ambik gunting nak tetas la benang coklat tu... xde gambar pun xpe la kot..
sekali terkoyak sikit kat bontot die
last2 xboleh pakai langsung..
huiiii hati2 la kawan2 ye nak beli baju untuk anak


8 comments:

cik mah said...

Klau cik mah mmg belek betul2...huhu...ada kwn bg hadiah masa azwa lahir..gmbr tengkorak..maybe die pun xperasan...sbb bawah n tertutp ngan kertas...so...jadi kain lap je lah...

Phy said...

Hahaha.. Ya, memang betul kean hati2 bila beli barang ni.

wahida said...

pernah terbeli jugak seluar busha ni...dapat gambar oink oink mcm ni jugak...

terus buang!! huhu...

Mila Hilas said...

btl tu klo was2, baik xpyh bg pakai lgsg lg pn xcntk la gmbr tu hehehe,mjr awk cpt perasan

Dkna Abza said...

dkna pun kadang2 tak perasan benda macam ni... kita tengok lawa jer terus beli.

Hafiza AizZawa said...

mmg kene hati2.. kdg2 gmbar baju tu npk mcm bear comel jer.. bile perhati rupenye dog..huhu

Mrs Velentine said...

bukan takat gambar jer tapi tulisan pun dah nak sama dengan haliluyah

Afidah Azmi said...

kira ok g gambar oik..oik...Fida hari tu terbeli baju lambang salib tau..masa beli tak perasan pulak...last2 koyak masuk tong sampah...nasib baik murah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...