Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Saturday, June 16, 2012

Jiran saya kelakar hamattttttt!!!!



aku sebenarnye tak tau nak buh tajuk ape untuk entry ni.....
tapi semalam memang kami gelakkan jiran kami .....

ingatkan kisah najis kucing merate2 yang aku dah cerita ari tu???
tak ingat??? korang tak bace pun????
x pernah tengok??? bace tajuk aje???
fineeeee!!!!!!!!! Cari la sendiri ....
Semalam masa balik tu terserempak la ngan mereka...dorang dah masuk dalam rumah da....
then aku masuk umah aku tarik pintu grill laju2....
efek die adalah bunyi kuat pintu tersebut..pas tu tetibe aku ase nyesal
dalam hati da kate bodoh kat diri sendiri pasal t kalau pintu rosak aku gak yang kena ganti...perangai macam budak2... 
aku masuk balik umah.. pas tu dak ain ngan dak fiza gelak....

dorang kate jiran kitorang gagah g bukak balik pintu umah die and hempas kuat2... kira nak balas balik la ape yang aku wat tadi... aku pun ape ag join la dak fiza ngan dak ain gelak..x sangka kakak tu pun perangai cam budak2 gak..

1 comment:

syakirah izwanie said...

Hahaha. Hamboi. Pasal bunyi buka gril kuat-kuat pun boleh balas-balas ya (: Haha. Sweet betul jiran awak.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers