Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, October 15, 2010

lelaki pencemburu

Detak di setiap detik..jantung di dada ini..semakin..
Cepat..saat kamu ucapkan...kata kata yang mungkin...
Tak masuk akal..tak harus jenius..untuk hanya
Mengendus..konspirasi tak mulus..hatiku yang hangus..
Ingin terus meringkus..akal bulus yang rakus

Chorus:
Aku tak kan peduli..siapa yang berani..
Mendekati kamu..akan kubunuh
Aku hanya lelaki..yang sedang cemburu..
Terbakar asmara..mencintai kamu

Jangan sampai terbius ..lelaki yang tak becus..
Yang berwajah seperti tikus..aku sangat serius..
Merebut cinta yang tulus..meski aku (yang) terhunus


huh..... hanya lirik ni je la yg ley describe my l0p punyer perangai.... pelik gak lau lelaki cemburu..lau p0mpuan cam da bese sangat... dari tahun 2008 sampai tahun 2010 lau gaduh kes die mesti sal jeles.... memang cemburu tanda sayang tapi kalau da melampau2 sangat cemburunye sayang ke 2?? kadang2 ase cam nak pok2 pale lutot die..ase nak sumbat2 lam beg skolah adik kite tapi seb bek sayang..uhuuuu aku pown pening cane nak control die nyer cemburu 2....


oh my lalink pliss don't... xmo majok2 ag... kite x pandai pujuk awak :( 


sad lorh...


lau dulu2 die majok, kite pown majok gak, last2 die pujok kite balik...tapi skang hati die cam konkrit... aku xtaw la ape material yg die gune...urmmmmmmmmmm

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers