Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, November 18, 2015

Amiiiiii.......amiiiii...


sejak dalam perut lagi aku nak anak aku panggil aku Ibu...
ntah sebab aku rase panggilan ibu tu mcm lembut sgt....
mcm mak2 solehah gitu...

Sophea pun dah boleh sebut kalau aku ajar die....
tapi bukan ibu.... abu la yang keluar dari mulut die tu
puas aku sebut iiiiibuuuu
aaabuuu jugak yg keluar...xpe slow2 anak...

tapi lately ni aku perasan..die panggil aku amiiii...
nak ajak g dapur..tarik tgn aku sambil sebut amiii
nak mandi pangil amiiii
menangis pandang aku panggil amiiiiii
kena marah ngan ayah terus jerit amiiii sambil berlari dkt aku....

Encik suami aku ckp die sebut umi kot...
sbt pengasuh dulu2 bahasekan diri die umi....
aku pun oklah gitu Phea panggil ibu mummy la....
Encik suami aku terus cakap muke mcm kite stok2 kampung xyah ngade la nak berdaddy mummy bagai...
panggil umi ngan ayah aje....

hoiiih baru nak bajet2 urban sikit laki aku dah potong...sabo aje la...


anak ayah ni.....walaupun selalu kena marah dgn ayah tapi tetap cari ayah....


1 comment:

Fyda Noh said...

Kami 1 family semua panggil mami.. pastu mula la tak tahu mak sapa kena panggil..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...