Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, September 2, 2015

Review Bangi Boat Noodle


Hari selasa baru ni kebetulan nak beli barang anak aku, Encik suami ajak singgah Bangi Boat Noodle
dek kerana keterujaan beliau tengok sahabat beliau makan dekat sini.
aku pun on aje..sebab tak pernah try lagi makan kat sini
rasa macam baru2 jugak bukak
so kite pun ok la...
sebab tak pernah makan kat sini so cashier tu suruh cuba untuk newbie punya
8 bowl Free 1 bowl
so kite pun ok...
kite try semua jenis...
untuk Sophea aku order nugget...
 
pada aku sup die macam sejenis aje..yang beza cuma mee...
ke aku yang salah rasa?? IDK la jugak kan..
rasa die not bad la... boleh makan
tapi pada tekak aku better aku g makan nasi wong solo..puas hati dengan harga yang macam tu
serius sbb aku rasa sup die sama...
aku ingat bowl yg lain style masak berlainan...
mujur cashier recommend utk newbie punye..huhu

total damage

kalau korang berminat nak makan sini..boleh kealamat bawah ni

Bangi Boat Noodle
No7&9 Bangi sentral
Jln Medan Pusat Bandar 8
43650 Bnadar baru bangi

xnak makan boat noodle pun xpe
boleh order flaming burger...
hari tu tak try..rasa rugi pulak ..sebab alang2 dah kesitu kan....
untuk bangi Boat Noodle aku bagi 2/5 la..ni ikut tekak aku la ok...
selera masing2.. sebab aku tengok meja lain menggunung mangkuk2...






2 comments:

Anonymous said...

Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@zalora.com.my jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!

cik mah said...

Xpernah pun try...slalu tgok kwn2 g..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers