Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, October 9, 2013

Nama Kampung kelakar


Teringat dulu2 masa bawak encik suami balik kampung
tetibe die tergelak baca signboard kampung2 tepi jalan
contoh kalau otw nak balik pahang tu lalu, kampung ajai la, kampung gali,
banyak tapi aku dah tak ingat sangat...sebab balik kampung aku sibuk tengok kereta, tengok meter 
tapi tadi aku terjumpa pulak signboard nama tempat yang kelakar/unik/dll

semua gambar hasil dari gugel ok...






yang ni aku memang pernah jumpe dan snap gmbar, balik dari sabak bernam tak salah aku




yang ni di sabah tak salah aku..

korang pulak macam mana???Ade lagi ke nama tempat yang unik2 dan kelakar kat tempat korang???

2 comments:

Salma Tayo said...

hahaha.mcam2 nama..

S. Faezah said...

haha..kesian kkalau jd imam kampung imam lapar.. :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...