Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, October 30, 2013

HANTU MAKAN DAN ......


Aku tak tahu kenapa lately ni
aku cepat rasa lapar
lapar sangat2 ok..bukan lapar biasa2..

nak kate aku control makan pun tak jugak
sebelum pergi kerja minum milo + biskut
sampai office tunggu dak rehan sampai pergi cafe
beli nasi goreng atau mee goreng
beli kuih utk makan pukul 10
lepas breakfast, minum milo sambil makan biskut

tenghari
nasi putih penuh
sayur penuh
ikan or ayam

petang 
makan biskut

balik keje singgah beli goreng pisang /karipap
sampai umah masak

malam 
makan nasi

sambil tengok tv kunyah pape yang ade
yang ni kadang2

pukul 11 malam
kalau aku x makan mase tengok tv tu time2 ni aku dah lapar balik
time ni aku akan start buat milo cecah biskut hupseng

perggghhh terbaik ko rase die..
meltup2 dalam mulut

berat pun aku ase dah bertambah
macam mana ni????
kalau control makan lagi teruk
malam2 lagi dasyat aku makan...
apekah yang sedang berlaku




5 comments:

Mizz Aiza said...

stress dengan kerja tak?

Unknown said...

Xde la stress sangat pun dgn keje...

lynmunir said...

Akak pun cam tu juga, memang ada masa-masanya macam tersaruk ' hantu makan'. Tapi biasanya perkara begini berlaku tak lama dalam 2 atau 3 hari aja. Lepas tu dia hilang sendiri. Makan lecthin je la lepas makan nasi. Confirm badan tak naik hehe..

Unknown said...

amboi..kuatnya dia makan..jangan2 berbadan dua..heee..kiding je

Mizz Aiza said...

makan banyak takpe. yang penting seimbangkan dengan senaman..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers