Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, September 30, 2013

Musim Durian dah abes T__T


Umah wan aku kat kampung memang keliling rumah tanam pokok durian
dulu kecik2 selalu berlumba dengan kakak aku, siapa kutip buah durian paling banyak dia la juara
pagi2 lagi, bangun tidur, dengar je bunyi gedebuk 
memang gosok2 mata, terus berlari cari durian..

sweetnye zaman itu..
skang ni dah jarang balik kampung wan..
bila balik time durian gugur memang macam orang gile masing2
skang dah tak pandai kopek buah durian
boleh gitu????
padahal dulu mase kecik2 selambe aku parangkan durian tu
xpayah tunggu wan or kakak aku bukakkan

rindunye zaman kecik2

ni anak buah aku...
dia tak boleh makan durian sangat
tapi hantu durian
pantang nampak...
kalau cium je bau durian kompem ayat die
"ehhh..hari ni tirah tak makan durian lagi kan????" 
tirah makan 1 boleh???1 je....

kesian pulak aku ngan budak sorang ni...

* durian terlampau banyak, sampai wan aku bagi dekat jiran2..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...