Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, September 26, 2013

Harga Barang di Nilai 3 bukan semurah yang korang sangka


aku rasa dah jadi trend bakal pengantin...
nak kawen aje g Nilai
sebab dari mulut2 orang katenye murah gile kat situ...

dulu masa aku kawen pun sama
g nilai nak usha barang...
tapi ape yang boleh aku simpulkn
beli barang kat kl lagi murah la..
kat nilai tu best cuma banyak pilihan
kalau nak bandingkn rege ..
baik aku beli kat kl aje...


1 comment:

Cik Puan Rara said...

Aah.xde lah murah mana.betul2.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...