Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, November 23, 2010

Promosi sempena cuti Sekolah

Sempena cuti sekolah ni rasanya ramai ibu-bapa yang ambil peluang untuk bawak anak - anak berjalan - jalan makan angin. Kalau yang banyak duit dan cuti bolehlah melancong jauh-jauh sikit.. yela kata orang jauh perjalanan luas pemandangan.

macam mana la pulak kalau ibu bapa yang sibuk?? tapi nak jugak bawak anak2 bercuti???
emmm... tempat2 dekat kan ada. dekat pun boleh bercuti jugak.

Berita baik bagi parents yang duduk di KL. ada pakej yang menarik untuk anak-anak dan mereka sendiri 

Pakej di ( The Mines )
makan
permainan
pertunjukan harimau putih
naik kereta 2 alam ( x pasti macam mana)
spa
golf

semua ni berharga RM 800
tapi kalau jadi membership hanya 40 sahaja..

pakej ni tak berapa detail kerana tuan tanah tak tahu sangat pasal ni.. apa2 pun nanti saya akan update pakej yg detail.. lagi untuk pertanyaan lanjut boleh emailkan ke wan_steward@yahoo.com atau telefon terus 019-9934389

untuk yang ingin ke sini 

by bus
dari metrojaya di KL Sentral ambil bas city Liner no 22

by Komuter
Dari mana2 stesen komuter berhenti di stesen komuter serdang



tempat2 yang menarik di " the mines Theme park ni adalah

TEKSI AIR  
Jangan lepaskan peluang untuk naik teksi air atau cruise sepanjang tasik 150 hektar. Dapat juga menikmati angin malam saat anda duduk dan menikmati pemandangan di sekitar tasik. Apabila anda menjelajah sepanjang tasik, anda akan dapat melihat patung-patung haiwan gergasi dengan lampu yang menyala. Haiwan-haiwan gergasi termasuk dinosaur, yang berenang, lumba-lumba dan anak ayam.

TRAIN RIDE , ROAD TRAM & VINTAGE CAR 
Anak-anak anda akan menikmati pemandangan tersedia di taman ini. Untity train ride yang akan membawa anda di sekitar taman. Anda akan dapat melihat kebun dan haiwan yang dipelihara di sini. Perjalanan Road Tram adalah kereta api choo-choo yang bergerak di jalan yang akan membolehkan anda untuk melihat sisi lain dari taman. Kembali ke usia otomotif dengan pergi pada kereta Vintage yang akan membawa anda di sekitar tasik dan taman yang indah.

ICE FACTORY
Nak rasa tau macam mana rasa Negara Iklim sejuk??? 
Apa kata anda alami sendiri pengalaman suhu sejuk yang melampau di Malaysia tropika. Dengan suhu di antara -10 ° C hingga -15 ° C, ini 10.000 kaki persegi ice factory adalah wonderland musim sejuk pertama di Malaysia. Lihat banyak patung-patung ukiran  ais yang dibentuk  binatang, ikan, kerusi dan model menarik lainnya di sini. Ingat untuk memakai jaket musim sejuk anda yang terdapat di pintu masuk ke tempat ini. Anda mungkin akan menghabiskan waktu sekitar 15 minit paling banyak di tempat ini kerana suhu sejuk di sini

BENGAL TIGER 
Pelajari semua tentang Harimau Bengal di secret of the Tiger. Berjalan sepanjang jambatan dan anda akan melihat beberapa harimau yang berkeliaran dengan bebas di kawasan tertutup di sini. boleh melihat spesies terancam iaitu harimau putih di sepanjang jambatan. Binatang lain yang dapat anda lihat termasuk merak, berenang, para kambing dan burung Macaw.

Musical Fountain, Cultural Show and Aqua Laser Show
 Di Amphitheatre, anda akan melihat Musical Fountain yang di mana air akan menari di udara smengikut alunan muzik dan menyerap cahaya di sekitarnya. Menjadikannya seperti cahaya yang menari2 Ada 2 menunjukkan selama hari biasa dan 3 menunjukkan pada hari cuti dan Hari minggu.Sebelum musical fountain, ada persembahan kebudayaan yang menunjukkan tarian asli dari negara bahagian Sabah di Malaysia Timur. Acara diakhiri dengan persembahan laser aqua.Jadual:Selasa-Jumaat (20:00 dan 21:30)hari minggu dan hari cuti (8:00, 09:30 dan 22:30)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers