Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, September 3, 2010

mood kerja dah hampir tak ada...

Mood kerja yang hampir tadek... don't know la sejak dua menjak tige menjak neh asek malas jek..jan katew mood nak keje, nak mangun tidow malas, nak mandi malas, nak makan rajin sebab ley mam memalam je p0wn..lau x rajin mang kebul0r dah ~ pendek dan panjang kate seme malas la...


nak katew m00d raye dah sampai ..aishhhhh da lame xrasa mood ari raya..x macam d0lu2...aishhhh nak jadik citer minggu neh berturut2 mangun lambat..aku mang x heran la coz mang everyday roommates a.k.a jam loceng kene kej0tkan, lau die x kejot mang sampai tengahari la aku g0lek2 atas tilam empuk. tapi yang musykil "jam loceng" aku yang selama ni berfungsi dah tak berfungsi lagi... die p0wn tid0 tak sedar diuntung  diri...... cisss.....maybe da penat k0t asek mangun pagi jek 3 ari in a r0w dtg offce lambat.. bikin itu offce selupe wa punyer bapak punyer office....


yang pasti mod t0k tid0w skang dah melebihi batasan....kan  best lau keje start k0l 11 pagi...huuuuuu s0n0k..mate p0wn x nant0k cam skang....


 sonok nye tit0.....nak2 ag lam ek0n..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...