Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, September 3, 2010

gulai lemak ayam yang xtra pedas

semalam dengan ati yang senang aku memontengkan diri aku sebab shopping raye tak berape nak sihat... so bile dah duduk rumah aku dengan senang atinye mengoffer diri utk masak, xsampai kol 5 aku dah siap masak nasi, wat air , goreng kacang buncis, n siapkan bahan2 untuk masak lemak ayam...

kene tgu kawan2 balik coz santan tadek... dorang balik aku terus meneruskan misi memasak yang tergendala tadi. huh da letak seme bahan2 aku tengok cam ade yang kurang jek aku p0wn tanye la cheff yang tak bertauliah cheff ain ngan cheff dya... ko tengok pe yang kurang.... mereka dengan penoh kompiden menjawab aku rasa cili x cukup kot sebab ayam banyak.. aku dengan penoh ase tanggungjawab trus menumbuk cili utk tambah dalam gulai tadi..

da tambah cili aku ase cam ade yang x kene lagi.. tapi aku tak tanye dah coz takut tercalar kredibiliti aku.. (huaaaaah statement tak hengat....abaikan tuan tanah yang sentiasa poyo). tapi aku tak sure nak wat ape lagi aku pun tanye

tuan tanah: wei nak wat ape lagi ni???
cheff ain: dah boleh letak santan ni...
TT: ooooo ok...

memule aku letak separuh je santan tu tapi macam tak cukup pulak aku pun tanye..

tt: nak letak seme ke santan ni?
Cheff ain: letak seme la t leh dapat kuah banyak cket.
cheff dya : haah aku soka kuah banyak2

aku pun tuang ler seme santan tu.

tt: korang ase pe yang kurang??? kunyit kew?
cheff dya n ain : haah aku ase kunyit

cheff dya p0wn  menambah la kunyit serbuk coz mls guna kunyit hidup.

*********************************************************************
masa berbuka p0wn tiba... letak nasi, letak gulai... makannnn.. mak aih piauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu pedas nak mamp0s.... akibatnye aku saket pewot pepagi ni.... uwaaarghhhhhh

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...