Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, December 9, 2010

Roti Sardin

yeeeee.. mari...mariii..mariiii
rasai keenakkan roti sardin, sekali makan kenyang lima hari..
bengkek, bengkak, beng****
huh...itulah yang aku ase tadi..
ade ke patut roti sardin secoit 2 singgit satu...aishhh....maybe korang ase x mahal..tapi pade aku sangat mahal!!!!!!!!!! 

situasi 1
keJadian ini terjadi di cafe ***
di gerai num 3 (kalau tak salah) jap ag aku betulkan lau salah
aku dengan control cun2 ayu berjalan ke arah gerai 2 setelah penat aku tawaf kat cafe...dan aku ternampak la roti sardin.."wowww.. roti sardin!!! i lo0ikkkk!!!"
aku pun dalam ati siap2 da calculate sato 0.60 sen aku amek 2 la...lantas dengan tak seberapa segera aku mintak la plastik pde pompuan yg jage depan 2...
dengan rakus aku letak 2 ketul roti sardin... ye la aku da aim nak amek 2...
aku pun tanye " bape ea???"
" 2 hengget aje" jawab kakak/adik 2 tanpa segan silu
"hah!!!! 2 hengget?? letak setin sardin ke ape dlm roti 2" dialog dalam ati je ni...
aku kaber reaksi muke takut orang perasaan aku t0k0jut...
SUMPAH aku tam0e amek lagi roti sardin tahap datin2 je boleh makan ( metafora ye)
da makan xde la sedap sgt...isi sardin pun x byk mane pun....
tak berbaloi abes 2 ringgit makan 2 ketol roti
better aku beli nasi lemak ke, mee goreng ke....
seyesssssssss tak berbaloi dengan kekenyangan.....











No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers