Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, December 16, 2010

Kelam Kabut punya pasal

Ngah sonok2 wat keje tadi poyo je lebih  tiba-tiba aku teringat satu cerita ni..ahak..tergelak sensorang..tapi kaber2 la..t orang perasan lak.. tak pasal2 pak cik kat office ni bagi title " mereng" kat aku
cerita ni jadi masa aku study dulu2...kalau balik dari kelas tu memang wajib pergi beli goreng pisang untuk di makan di buaian kat taman depan umah.. WAJIB ye kawan2 sebab nak tengok abang2 polis depan umah main bola tampar...ahakzzz.... berbalik pade cerita tadi...
nak dijadikan cerita suatu hari macam biasa aku ngan membe balik je kelas petang 2 terus ke gerai jual goreng pisang untuk beli pisang macam biasa..sampai kat gerai 2 tengok ada ramai orang..fine la.. biasa memang ramai pun..then depan kitorang de la sorang brader ni..
dia cuma berdiri je kat tepi macam tak nak beli, kitorang potong  la line...
die potong aku balik...aippp!!!! mane la aku tau ko nak beli gak..da ko dok tercongok je depan ni wat ape..
brader tu pandang kitorang ngan muka tak puas hati dia..tak pe la.. bagi dia beli dulu
 ngah brader tu nak bayar harga goreng pisang tu tadi tiba2 hujan rintik2 turun...brader tu pun cepat2 la bayar then berlari ala2 itik ke kereta dia..bukak pintu kat penumpang depan then terus masuk....then dalam tak sampai seminit dia masuk dia kuar balik sambil tersengih2 malu..then pergi masuk ikut pintu sebelah pemandu..aku ngan membe dah gelak2 nak pecah perut ...ingatkan ada orang lain dengan dia..rupanya dia sensorang aje... dia lak kompiden aje masuk sebelah penumpang macam ada orang tolong drive kan kete dia... 
tak bleh blah betul kadar keyakinan dia...
tu la kelam kabut sangat..hambekk kauuuu..

gambar dicilok untuk dibuat gambar hiasan
boleh ke??? ke dikira copy radix?? copycat

2 comments:

aisya said...

halu halu halu miszsheyla, huhu
do follow me back. weeeeeee ~

Unknown said...

follow u oredi dear

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers