Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, December 23, 2010

Mood ~~ I Hate you very strong

Assalamualaikum semua...jawab taw lau tak jawab dosa, jawab dalam ati tak ape...
aishhh ape aku ni wat tajuk entry benci2 ni tak  best la kan??????
tak bagus untuk kesihatan..takpe2 aku tukar lain..

MOod:Aku tol2 benci dengan kau lah

kalau tajuk macam ni okey???
ke tak okei??? tak pe2 aku tukar ag

MOod:Aku BenCi Dengan Ko Suam2 kuku je
gambar hiasan harus cari yang comel2

kalau tajuk macam ni okey???
hoh... this is un terima able..cannot2.. sebab aku mukan sikit2 tak suka die..banyak2...
sebab tak suka malas aku nak cerita..t blog ni penuh dengan cerita2 ko lak kan... tak pasal2 ko glemer..
aku malas nak tulis entry ni tapi oleh kerana nyampah sgt aku nk citer gak la sikit...sikit je la kan..

nak dijadikan cerita semalam ade latihan kebakaran yang suku2 real..hoh makhluk tuhan tu pun ada...kompem la ade kan da name pun satu floor..
aishh berlagak tak ingat dunia tunjuk enpon cokia ko tu...halaaaa~ ingat ko sorang je dalam d0nia ni pakai enpon biri2 tu..adoyaiiiii manusia.... ntah2 ko beli biri2 tu guna wet deposit aku yang ko x pulangkan tu...cissss bebedah sungguh ko kan?? memang aku takkan halalkan sesen pun wet aku. kalo dengan ko la backstabber memang aku takkan halalkan... 
cannot
no way
never
na
nehi he
seeee........ perkataan2 diatas tiada satu pun yang mengiyakan.. semua deny
hoh........
yang aku herankan sangat tu ape la yang mat lampir tu caya sgt dengan ko ea????
semua yang ko cakap seme orang dengar..tapi alhamdulillah la tak semua yang percaya...seb baik la ade jugak orang2 yang cerdik akal fikiran boleh fikir dengan logik kan... yang lain2 tu  maybe seronok dengar drama swasta yang ko buat...terutamanya sorang laki 2..huhhh..dulu macam2 ko cakap sal dia...kat semua orang ko canangkan keburukan dia..tapi bila dah tersepit orang tu jugak yang ko cari...hakhakhakhaktui....sadis benor dirimu itu...
aissshhhh.... ingat je sal ko ati aku mendidih la....lau letak megi kompem tak smpai 2 minit da kembang semangkuk megi 2...
stop
baik aku berblogwalking daripada jari jemari aku yang halus ni rosak type entry utk ko...

oh ye

hadiah untuk ko
amek lah entry yang tak seberapa ni untuk simpanan ...

print taw..simpan dalam fail. baik tak ati aku???? baik kan?????takpe2 jangan ucapkan mekasih......aku tau aku memang baik..
noktah


p/s* *** cannot see her face



5 comments:

Anonymous said...

memang ada jugak yg busuk hati....selalu nk wat problem jekk,,,sabar2

scha_imal87 said...

shaye pun sgt menci beliau..sile jgn spOil kn mud aku Okek!!... kalo ko nek li kuper nnt..langgOr je..

Unknown said...

@ geramgaram taw xpe..aishh lau die memang ari2 problem

@scha hahahahahaha aku taw nape ko geram..sebab ko punyer wet deposit pun termasuk dalam enpon biri2 die kan...

Unknown said...

Ish3.... aku x tau ape da jadi antara korg.. (sbb aku x bminat pon nak tau) .... tp, aku harap konflik yg berlaku antara korg setel suatu ari nnt... peace,..

Unknown said...

@hafiez ~ kalau ko tau pun mesti versi lain2...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers