Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, December 30, 2010

Yeahh.... Malaysia Menang

Oleeeeee....oleee....oleeeee.oleeeee
we r the champion...
aiceceyhhhh...kemain lagi kan...mentang2 la menang kemain ag kan ko...
kalo kalah kemain ag kene kutuk...
ahhhh x kesah la yang penting Malaysia menang....
aku dengan semangat membara semalam menjerit2 depan tv...
seyesss....aku bukanlah peminat bola kalo nak taw...nak2 lagi kalo Malaysia yang main...
kalo FIFA mang aku nengok..tapi nengok sebab player die ensem...
tapi semalam leh kate semangat jugak la aku nengok...
maybe sebab byk dengar Indon x puas hati dengan Malaysia....
ni first time aku nengok bola bukan sebab player2 dia...
satu pencapaian memberangsangkan terjadi dalam diriku....
yang paling best 2 esok Aku cuti...
YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Mekasih la pada player2 Malaysia kerana menyumbang cuti kepada aku...
yearghhhhhhh

Penangan Malaysia menang hari ni paper kat cafe ofis aku abes licin...
dasyat tak dasyat diorang...

wohoooooo

Tetibe terminat lak ngan Khairul Fahmi ni...ahakss... walopon die da ade awek....yuhuuuuuuu
alaaaa, minat bukan sampai nak kapel ke ape..minat la.....minat...macam minat2 la...hukhukhuk
tak caye die ade awek....ade la...dalam blog awek die banyak gambar KF ni...aku nengok ramai dah yang publish sal gambar awek die...huhuhu..huhhh...jeles I taw..

nengok aksi2 Khairul Fahmi ni jage gol

CEKAP...penjaga gol negara, Khairul Fahmi Che Mat menyelamatkan kubunya daripada ditembusi penyerang Indonesia, semalam.
okey..abaikan kedudukan die yang x berape sopan itu...

DETIK KERAMAT...Safiq Rahim  (kanan) menjulang   Piala Suzuki AFF 2010 selepas  mengalahkan Indonesia  di Stadium Gelora Bung Karno, semalam.

Kejayaan ini membolehkan Malaysia mencipta sejarah meraih kejuaraan kali pertama Piala AFF Suzuki sepanjang 14 tahun kejohanan ini mula dilangsungkan serta menjadi pasukan keempat bergelar juara selepas Thailand, Singapura dan Vietnam. - Metro

h0oyeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....tapi kan semalam bile nengok 2-1 aku memang da kompem Malaysia tak akan dapat kejar...aku macam frust gak la kan...tapi yang aku peliknye wisel penamat bunyi ye aku dengar orang jerit2...tengok pemain Malaysia bukan main happy lagi....Lorh...kalah pun Happy ke....pas 2 dorang bising2 kate Malaysia menang ...aikkkk tak nampak ke mereka Indon 2, Malaysia 1...seyes aku tak faham,,,pas 2 bila dorang kate Malaysia menang secara agregat baru la aku jerit2 gak....walopon aku tak faham sangat menang agregat 2 mcm mane...
tak kisah la yang penting menang!!!!


Ole...Ole..Olee..Ole....esok cuti

1 comment:

Admin said...

Alhamdulillah..
tahniah malaysia mmpu merebut
takhta juara piala Aff suzki..

slamat bcuti esok yewp..
hehhe >_<

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers