Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, December 31, 2010

Selamat Tinggal 2010

muahhahhahhahahahahahahaa....mesti ramai yang wat entry gedik2 gini kan????
huh cakap je sal tahun baru mesti korang tanye azam kan???
huhh aku tamoe citer sal azam..
boring!!!!!!
nak cerita pasal kenangan aje....
erkk... ade ke kenangan yang best2 aku tahun ni erk????
fikir jap
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ohhh yeeeee...aku da ingat sekarang
kenangan yang ampeh
kekantoian si tuttttt...... telah menyemarakkan api kemarahan aku..
ropenye banyak benda yang dah dibuat pade aku dan kawan2
tapi masing tak tau..
tapi bile da duk skali
terkeluarlah cerita..
huhhhh sumpah i mencik same si tuttttt tersebut
aiceceyhhhhh
hukhuk...
tahun ni baru la aku bukak mate kawan pun boleh wat jahat pada kita
aku tak mo reveal rahsia2 dia *tak mo burukkan orang~baik kan saya???*
walopon si tuttttt tu ari2 ngumpat, ari2 reka cerita baru memburukkan kitorang...* sape kitorang 2??? dah tentu la aku dan kawan2*
tapi aku dah tak kisah langsung sekarang...
kesian pade mereka yang percaya bulat2 pada kate2 si tutttt itu...
kesian jugak kat si tuttt tersebut kerana penat mereka cerita lain...
huargggg cube korang test tanya balik ape yg die penah citer..
aku kompem citer die akan jadi versi lain...
sangat salute r kerana berupaya mempertahankan kegedikan ko ye makcik...

.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.

cerita yang best pulak
ntah la...
ade ke???
ade la... 
dapat doter fruit yang baru....
huarghh cucu perempuan pertama bg parent aku...
setelah bertahun2 hanya 3 hero yang wat bising kat umah skang da ade gugurl
sgt comel
tapi sore pun manje aje...hekhekhek

cerita lain....
malas r nak type...
kang panjang lak entry neh....
aku bagi 2 ni aje..cukup la..korang pun bukan bace gak kan???




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers