Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, December 13, 2010

Apa Itu Nuffnang

yang aku tau ade blog kene la ada nuffnang. so apa itu nuffnang??
hehehee ramai dah tau nuffnang 2 ape,tapi seyes aku bukanlah orang yang celik it yang tau serba serbi.. dah berbulan aku buat blog baru aku tau mcm mane nak letak nuffnang...
nak tanye blogger otai, ada ke masa dorang nk layan soalan aku??? ntah2 nak baca soalan pun tak ada masa.. 
so aku pun merajinkan diri mengoogle..ahakk..
google ni boleh diibaratkan cam buku teks r..seme ade...uhukkkk...
dari A to Z ada...
so aku boleh rumuskan yang nuffnang ni adalah syarikat yang menguruskan iklan. kita mendaftar, kemudian letakkan iklan kat blog bila orang klik kita dapat $$$$$$$...
oiiii semudah 2 je ke????
tak la..kene la maintain trafik kot...
alaaaaa...trafik ni ape pulak????
tak ape next time kita blaja okeiii

mcm mane nak daftar nuffnang??
sila google..ada banyak tutorial
tuan tanah tamoe menambah bilangan tutorial..
uhuuuu kita x pandai jugak... T.T

logo








1 comment:

temuntirung said...

awk, saya dah banyak kali dah daftar at nuffnang..
tp x pernah lepas..
kenapa ek?
padahal masa isi borang tu saya isi lengkap jew..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers