Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, December 22, 2010

Taktik Baru Jenayah Rogol~ kredit to Apai77

entry ni misz copy dari BLOG APAI 77.. Mintak maaf ye aku bukanlah seorang copycat ke kopi janda ke kopi radik ke tapi oleh kerana info yang ada dalam blog tu betul menarik minat aku untuk share bersama korang semua terutama PEREMPUAN so aku terpakse (ayat tak boleh bla..huhu) copy. 


Ni entry yang diambil bulat2 tanpa diedit oleh tuan tanah



Berita ni aku copy dari http://cetusanhati.com/info-and-articles/taktik-baru-jenayah-rogol pemiliknya meminta berita ni disebarkan

Sekarang ni, terdapat satu taktik jenayah rogol yang telah difowardkan melalui SMS, aku sebagai perempuan ni ingin berkongsi apakah taktiknya itu. Mari membaca cerita ringkas aku di bawah: 


Seorang wanita meninggalkan pejabatnya selepas jam kerja dan melihat seorang anak kecil menangis di jalan. Merasa kasihan kepada anak itu, dia pergi untuk menanyakan apa yang berlaku. Anak itu berkata: “Saya kehilangan ibu dan ayah saya. Bolehkah anda menghantar saya pulang Ke rumah? ” Maka anak tersebut memberinya sehelai kertas dan memberitahu wanita itu di manakah alamat rumahnya.
Wanita yang baik hati itu tanpa mencurigai apa-apa membawa anak itu ke sana. Ketika mereka tiba di ‘rumah anak’ tersebut, wanita baik hati itu menekan loceng pintu dan ada kuasa bervoltan tinggi disambungkan kepada loceng itu membuatkan dirinya pengsan. Keesokan harinya ketika dia terbangun, dia mendapati dirinya di sebuah rumah kosong di perbukitan dalam keadaan tidak berpakaian. Kondom semua dilemparkan sekitar dengan air mani mengalir. Ada sekurang-kurangnya sekitar 20 kondom! Dia belum pernah melihat penyerangnya.
Disebabkan itulah, wanita yang baik hati seperti ini menjadi sasaran kejahatan “haiwan” yang tidak berperikemanusiaan. Jika situasi ini berlaku kepada anda, jangan sesekali membawa anak kecil ini ke rumah yang dimaksudkan. Mengapa tidak ke balai polis sahaja? Kehilangan anak-anak yang terbaik adalah dihantar ke balai polis. Sebarkan kepada anak-anak, saudara perempuan dan isteri.


sudah baca???? takut kan??? macam orang buat sekarang semata2 nak puaskan nafsu. Jadi pada u ols kat luar sana kalau jumpa budak sesat hantar ke balai polis. jangan ngade2 nak anta g rumah.. niat kita mungkin ikhlas tapi niat orang lain kita tak tahu.. so berhati2 lah.... peace... ingatan untuk diri misz jugak...

kredit 2 APAI 77

5 comments:

Nur Liyana said...

saya tag awak.. mai sini yer.. :DD

http://naitpor.blogspot.com/2010/12/pencarian-bloggers-peramah-2011.html

Nur Liyana said...

menakutkan betull..

Unknown said...

taw xpe...
mekasih tag..shila join

KNS said...

serius takut..aduhaiiii
skrg ne..kt mane2..bile2 je bahaye..
mohon dijauhkan dr semua ini.. =D

Unknown said...

amin nas..harap dijauhkan la dri kita semua

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers