Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, December 17, 2010

Payung Yang Sangat Cute

helooow yawwwww......
ada sihat ka??? tak sihat??? uhhh nape x sehat??? 
sebab cuaca?? uhuuuu ye la cuaca skang tak menentu..kejap panas kejap hujan
aku sangat tidak suka menggunakan payung tapi aku suka menumpang payung orang...hahhahahahaha perangai x bleh blah..bukan ape..t nak pegang beg ag, payung ag...arghhh serabut... kalau hujan renyai 2 biasanya aku redah je...kalau lebat?? uhukkk menunggu la jawabnya...
meh aku nak share gambar payung yang cute bangat...
gambar lagi????
ohhhh ini harussssss

Payung Edisi bunga ...errr.... bunga putih

payung edisi bunga pink.....



jungle umbrella

okey..yang ni payung edisi diana danielle..yg die guna time filem hanyut...ahak.. mandai je


ohohhh.. ini payung memang sangat rare....Pelik kan?? cara pakai die
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tadaa................


Wild umbrella



okey payung ni ada dwi fungsi..



Ohoh...payung ke belon ni??

Sangat Praktikal ye kawan2...


Yang ni Seyes sangat pelik

Sesuai Untuk orang malas nak pegang macam aku..uhuuuu

last skali..perkenalkan


.
.
.
.
.
.
.
.

payung lady gaga..


3 comments:

Nur Liyana said...

macam2 payung adaaaa... hahaha

Unknown said...

hahaha..pilih yang ane satu yana..pilih2 misz banje je..

Anonymous said...

ish3 pelik btol..tp ad yg cun..hak3
yg lady gaga tu mmg tabole bla..semue die pkai nk pengsan tgok..hahahh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers