Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, December 23, 2010

FEEDBACK BLOGGER PERAMAH 2011~~misz kuciwa

Huarghhhh..pepagi yang mendung, di saat hujan renyai2 kat luar tu mata seakan2 digantung dengan lesung batu. Susahnya nak bukak mata ....kan??? kalau tarik selimut time ni syiokknye.... huhuhuhu tapi skang mukan nak citer sal tido kro0ih..kroihh ... nak cakap sal pencarian blogger peramah... misz telah di tag oleh seorang blogger yang peramah jugak..uhuuuu mekasih pada Y-A-N-A yang cute miut kerana sudi tag misz..huhuhuhuhu.... hidup berjiran kenalah peramah kan...jangan jadi sombong..nak2 blogger baru macam misz ni..banyak benda baru kena belajar..so jangan lah kita jadi bodoh sombong...Kalau kita peramah blogger lain sepuluh kali lebih peramah dari kita..betul ni bukan main2..





Misz dengan ini berbesar hati ingin join..tapiiiiiii.....................ahsfantasy24 dah tutp pencarian...huargghhhhhhhh quota cuma 108 aje....
aduhhhh...aduhhhh...aduhhh..duh..
duh..duh..duh...duh..duh...duh... 
sungguh kau tak pandai menimbang rasa, 
kerana dirimu, diriku tersiksa,
 sungguh kau tak fikirkan 
betapa ku derita..
.mengapa kau lupakan
 janji yang kau berikan....aaaaa.a........
(nyanyi lagu siti jap untuk menunjukkan kekeciwaan ku....)

ahsfantasy24 pun da siap amek feedback da...ni bermakna harapan betul2 musnah..uhuuuuuu :(( ni entry dia

Sudah lebih 24 jam saya melancarkan pencarian ini atas dasar kepercayaan anda terhadap diri sendiri, kepercayaan saya kepada rakan-rakan saya, kepercayaan rakan-rakan saya terhadap rakan-rakannya dan seterusnya, maka wujudlah himpunan blogger peramah di laman http://bloggerperamah.blogspot.com/.

Saya juga telah menutup ruangan komen di post Pencarian Blogger Peramah 2011 kerana kuorta 108 blogger telahpun dipenuhi. saya dengan rendah diri dan berbesar hati ingin mendapatkan pandangan, cadangan atau pendapat kalian terhadaphttp://bloggerperamah.blogspot.com/. Adakah pesertanya perlu ditambahkan atau dikurangkan atau sebagainya.

misz mencadangkan agar pesertanya perlu ditambah....... hoyeah..macam ade harapan jek....

2 comments:

Nur Liyana said...

kasian nye sheyla.. xpe2.. t de contest ag kter join sesame k.. :))

che lan said...

visit too (^_~)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers