Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, December 30, 2010

Mia Sara Nasuha


korang tengok adam maya tak??? kompem tengok kan??? aku tertarik dengan dak kecik dalam citer 2..huhuhu..walopon dah basi tapi ari ni aku ternampak pic dak kecik neh...so aku pun terpakse hupload sebab die sangat Adorable...walllllaaaahhhh
layan pic dak kecik yang sangat comel ni
kalo nama die dicalonkan antara anugerah Bintang fofular kompem aku akan vote untuk dia habis-habisan

aishh...debab...mau aku wat teddy bear ni..huhu

sangat comel....

geramnye akuuuuuuu

nengok badan ketul2

sangat comel ....saye mau dia boleh???



kecik2 dah pandai posing you







owh...dengan lisa

uhukkk..with my ex bf.....huarggggghhhhh yang ado...perasan aje



cute kan??? ase geram nak picit2 budak ni kan???? bila la tersenarai nama dia dalam ABPBH..
kompem dak kecik ni leh kalahkan artis lain....
LoVE BuDak kecik ini

4 comments:

Syazana Zainn said...

memang budak ni sangat comel okeh..haha

rasa nak picit2 je dia ni..hihi

:)

Miss Yaty said...

mia memang comel plus manja macam yaty eh..hihi..main2 je...
salam perkenalan ;)

Hanis MY said...

budak tu saaaangta comel ok! geram sgt tengok huhu... btw salam kenal dan salam folo...

dzafirahzain said...

btoi2...join u...follow me back...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers