Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, December 13, 2010

Traffik dalam dunia blogging

trafik???apa itu trafik??
eleh soalan ni anak sedara misz leh jawab ni..lau tanya dia mesti die tunjuk
kalau aku plak orang sebut je trafik dalam kepala aku dah tentu la macam ni gambaran die 

aku cukup benci dengan trafik jem...hate!!!!! hate!!!! hate!!!!!
aishhhh wal0pon hakikatnya aku g keje nek LRT..ahaks emosi kene lebih..
tapi dalam dunia berblogging ni aku difahamkan lebih sesak trafik lebih bagus...
aish kenape mcm 2??
sebab 2 tanda ramai pelawat masuk baca blog kita....
trafik sesak = poket masyukkkkk
mcm mana nak tingkatkan trafik ni ea????
misz ada jumpa satu  arkitel gilo bagi menaikkan trafik di blog
ahaaaa.... misz tak berani nak try...
t tak pasal2 misz kene banned...uhukkk....
ANDA BAGAIMANA??? ADA BRAN???






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers