Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, January 5, 2011

Tayar Kereta Oh Tayar Kereta


haissshhhh..pepagi ag de berita kurang menyenangkan ati...uhuuuu syian deh same kamuuuu....
tayar kereta Bopren Kawan aku neh kene culik...
gilo kentang....
parking dalam apartmen pun leh ilang..padahal guard 24 hours ronda...tak tau la si penculik 2 kol bape wat keje...tapi yang pasti die sempat menculik satu daripada empat tayar...
hoh...tayar2 lain da siap tanggal skru bagai, da siap get ready batu bata kat tepi kete, lom angkut je ag...
seb baik la sedar awal....
maybe penculik 2 amek satu2 takut orang perasan die bwk banyak2 tayar sekaligus kot...
hoh yang penting wet kompem melayang abes nak ganti tayar 2...
setahu aku la lau nak beli tayar ni kene beli 4 skali..tak boleh beli satu2...hengat beli buah kat paso ke????
seb baik la orang macam aku tak risau sangat lau ilang tayar kenderaan aku... kalo tayar ilang aku jeling sebelah mate aje...
bukan nak berlagak..ini kenyataan...
sebabnya aku cume nek LRT..kehkehkeh..korang teringin nak curi tayar LRT amek la..aku jeling aje...tak kesah pun sebab bukan LRT aku yang punya, ahmad albab yang punya
so untuk korang yang nak elakkan tayar dari kene curi aku ade beberapa solution yang sgt best....
antaranya :


Upah la seorang pakar penembak tepat untuk guard kereta siang dan malam...bagi cuti sabtu dan ahad coz die pun teringin nak g dating

beli rantai mangga....

clamp tayar sendiri..hohohoho..cara ni agak sadis la kalo korang jenis slalu lewat g keje...

ni aku tak taw pe name cara die tapi kelihatan sangat efektif untuk di amalkan

ni pun sama...sangat efektif..die da boleh jadi mcam satu gadget utk kereta yang sgt cool

tak pun korang tukar kereta 2 ngan basikal..nek basikal senang... bila ada basikal otomatik tayar kereta kereta tak kene curi sebab secara saintifiknya korang tak de kereta...tol kan????
hahahaha..jangan mimpi la.
ko hengat tayar basikal xde orang nak curi???


 nengok ni
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
scrolll bawah lagi
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tayar basikal pun orang teringin taw...nak2 ag lau rim korang berkilat2...huahuahua

9 comments:

Unknown said...

wush bio betik aku tak penah jumpe pon kes culik tayar kete ni..

Unknown said...

@ jiji yu ~ betik la ni

scha_imal87 said...

tu ar....bengkek tol ginjal aku dgr...nmpkny peruntukan utk aku bersopping xde utk bulan ni...uuuuuuwwwwwwwaaaaaaaa...mcm tapir tol pencuwik 2

Unknown said...

@ scha ~ aku suke bab peruntukan dipotong.....kahkahkahkahkah...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

adus bahaya klu mcm ni...

Unknown said...

@ LADYZUL ~ TAW XPE....ORG BUKAN KIRE..DPT DUIT JE CUKUP

Relevan said...

tidak selamat juga..

Kak Amy said...

uish bahaya nya kalau amcam nie..

Unknown said...

@ relevan ~ org skang ni mcm2 care ade..huh

@ amy ~ cepat2 upah guard sorang jage kete...huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers