Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, January 18, 2011

Suara Halus dalam Letterbox

hari jumaat yang hening aku naik lif...sampai tingkat 15 kawan aku suh aku turun dulu coz Punch card a.k.a Touch n Go die tertinggal...aku pun turun la sorang2 walaupun hakikatnye ada ramai dalam lif 2...
sampai GF aku lepak sensorang sementara tunggu kawan aku terkedek2 ambil barang die yang tertinggal...
aku macam ade dengar satu suare kecil memanggil2 aku..aku dah cuak!!!!peluh mula mengalir...aku pandAng kiri tak ada orang, aku pandang kanan tak ada orang, aku pandang depan nampak samar-samar orang kat depan aku..aku perhati betul2 kat notice board 2..ohhh aku rupenye...ye la notice board 2 kan ade cermin...

aku terdengar2 lagi suara halus 2...macam tersepit aje suara dia...
aku dengar betul2 suara 2 macam dalam letterbox...huh..biar benor.. xkan orang buang baby dalam letterbox kot....aku terperanjat beruk bila bunyi 2 datang dari arah letterbox umah aku...
tangan aku mula mnggeletar saat aku suakan kunci untuk bukak letterbox tersebut..
bukak2 aku xnampak ape2 kecuali sampul surat coklat yang separuh besar...
suara tersepit 2 masih lagi kedengaran...aku ketakutan, aku ambil sampul surat coklat tersebut..sah bunyi memang datang dari sampul tu..name kat sampul surat 2 pulak, memang nama aku...

aku bukak slow2 sampul surat tersebut dimulakan dengan lafaz bismillah...
ohhhhh keychain dari Mah@mahu.... patut la tersepit aje bunyi die rupanya lemas duk dalam sampul surat..hahahahahahhaha...
key chain yg sgt comel....

mekasih Mah@mahu sebab bagi cenderahati yang sangat comel...
pada korang yang nk gak adiah dari mah@mahu g ramai2 terjah blog mah@mahu

ni cume contoh aje..gambar x dpt diupload kerana masalah teknikal...
keychain ag comel pade yg gambo taw...

sumber gambar: enchik google

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers